this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

23 july 11

oke . hari sabtu hari tu aku kua dengan akma , mayna , nana dan amirah *Adik akma :)
kitorang g pavi . buad apa kat sana ? bergambalah kan apa lagi . hohoh O.o kua rumah dalam pukul 2 . lambatkan . hahha :D akma lah siap lambat sangat . janji pukul 1  . tak apa lah dia dimaafkan kali neh . sebab aku poyn siap lambat jugak . hee :D then g bustop flat angkasa . tggu pulak si adik akma dgn nana . berbulu jea tggu depa . setengah jam babe tggu dorg . grr~ huh -,- bila dah naik bas tu ttbe ada text masok kat numb aku . tgok nama myy laviatto <3 ' yana kau tggu aku kat LRT KLCC tau ' foinne ! kitorang t'paksa lah turun kat lrt bangsar . sebab nak ikot ckp minah neh punya pasal . act , nak turun kat kl sentral naik monorail teros g BB tapi dia dah text mcm tu . kitorang g lah naik LRT BANGSAR sampai LRT KLCC . dalam LRT tu boleh pulak bantai nampak si izzat neh . siap duduk sebelah aku lagi tau . tapi taktegor aku poyn . hoho :D sombong lah kau senior ! bila dah sampai KLCC kitorang cari lah mayna dulu kan sebab dia yg kata suruh tggu kat situ . tapi batang hidong poyn tak nampak oh . bila call fon boleh pulak tibai off pulak . bengang jo -,- oke foinne ! perot aku dah b'bunyi kan ajaklah dorg makan dulu . kitorang nak cari tempat murah , duit bawak sikit jea . hee :D g lah FOOD COURT sungai wang . aku rasa tu lah kali pertama and kali terakhir aku g situ . dah lah serabot . budak budak yg lepak semua mcm harem . ada kea patot aku tga dudok dorg boleh bantai baling tisu kalau sekali dua aku diam . tak apa aku boleh terima lagi tau . neh sampai byk kali . memang aku tak boleh diam lah kan . err gelaba jea . memang aku sound lah kan ' weh bodoh lah . takpayahlah nak main baling baling tisu ' tahu pulak dok diam bila dah kene sound -,- tga makan ttbe ada text masok ' kau mana ? ' numb tak kenal . aku poyn call lah kan . rupanya mayna .
aku : tga makan kat food court sungai wang .
mayna : ohh , aku dah sampai pavi neh .
aku : kau dtg sini sudah lah . kitorang tga makanlah .
mayna : bende hujan lebat nak mampos neh .
aku : err ! kau watlek jea . nati dah habis makan kitorang g sana .
mayna : okeoke . cepat tau .
kitorang dah habis makna kebetulan pulak hujan dah benti . mayna call pulak
mayna : kau mana ?
aku : on the way . on the way .
mayna : okeoke . cepat lah sikit . lama aku tggu neh .
aku : hish yela !
act , bukan on the way oh . kat toilet . kang ckp kat toilet mengamok pulak minah neh . hoho :D
dah 15minit mayna call lagi .
mayna : kau mana doh ?
aku : on the way lah .
mayna : tadi kata on the way jugak . tak kan lama koyt . bukan jaoh pavi dgn sungai wang weh .
aku : kat sungai wnag lagi . hee . jap lah . dorg neh tga buad pbenda ntah .
mayna : lain kali gtaw lah . haiyo *teros letak
aku tahu kau mengamok mayna . hoho . bukan selalu aku buad kau marahkan . tak apa lah  :)
dah sampai pavi jumpalah mayna . dia bawak membe . acapman oh . kebetulan dia bawak kamera . apa lagi b'gamba lah kami . hehe . jap upload gmba jap :)

 crdeit by yana
 credit by acap


act , terserempak dengan dorang b'dua neh .
 credit by mayna



 credit by ketek
 credit by mayna


 credit by aren


 credit by acap


 credit by acap
 credit by mayna


credit by mayna

oke done ! akhirnya habis upload . thanks to acap man . sebab sudi bagi kitorang tangkap gmba kat kamera hang and sudi masok kan gmba kta FB :)


No comments: