this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

hari malang :(

oke . hari neh aku nak menangis tau . tahu tak sebab apa ? oke aku ctea . aku bangon tido pukul 7 hari neh . sebab gigi sakit --' tuhan jea yg tahu sakit dia mcm mana tau . fakta mengatakan bahawa sakit gigi sakit yg kedua paling sakit kat dunia neh . sakit pertama yg paling sakit ialah sakit NAK BERANAK kan . yg kedua SAKIT GIGI lah . haiyo --' aku tga mengalami + merasai kesakitan tu . oke back to the story . lepas bangon aku gosok gigi jea . mandi tak poyn . sejuk weh mandi pagi pagi . haha :D lepas gosok gigi teros onl . tapi aku tak senang onl pagi tadi sebab gigi sakit . onl poyn tak ada feeling tau . sian kan . hee . dah tak ada feeling kan aku offl lah . then beralih kea tv . tgok lah ctea BONG kat tv9 . gelak gelak . sakit jugak . haiyo --' APTB ! aku boleh terima lagi sakit gigi tu. tapi bila sakit gigi neh dah effect kat kepala aku , aku rasa mcm nak hentak jea kepala neh . dah tak tahan tido lah . sampai pukul 1 tu poyn terasa lagi sakit dia . seharian aku kene perli dengan along . dia ckp mcm neh ' LAIN KALI MAKAN AIS TU LAGI . KALAU PETI AIS TU BOLEH MAKAN . NTAH NTAH KAU MAKAN JUGAK PETI AIS TU KAN ' wahha ! so sweet kene perli :') aku suka makan ais sebab tu dia perli aku . hee :D sendiri cari pasal sendiri tanggung lah kan . NOW ? dah serik nak makan ais lagi :'( entry aku neh pengajaran untok korang yg suka makan ais : )

No comments: