this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

Contest : Aku + Kawan = Bestfriend

 

waa . contest lagi . btw tadi aku terbukak link pastu tgok hadiah dia menarik kot :D itu sebab lah aku join :)

Tempat 1st : Top-up RM15 ( Maxis , Digi , Celcom DLL ) + 2 hadiah misteri
 Tempat 2nd : Top-up RM10 + 1 hadiah misteri
 Tempat 3rd : Top-up RM5
gila lah hadiah dia kan kan kan :D oke jum lah join :)

act , gamba neh time kenduri abang aku kat taman permata . dorang datang dari jaoh pantai dalam babe ! jaoh tak jaoh . hee :D so , gamba neh banyak kenangan :) nak kata cantik tak ada lah cantik mana kan . tapi boleh tahan lah untuk orang yg tak seberapa cantik macam kitorang neh . hoho :D oke dibelakang : dari kiri masturah , aku(yana) , husna , didepan : dari kanan rumaina , ezaty , amirah :D btw , sayang korang babe :D
oke aku nak tag dekat :
sri
cyy hashim
jyjye

No comments: