this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

dia :)

chating dengan dia neh bukan main lah lama . hee . oke ctea pasal dia kan . mula mula kenal dia neh kat FB jea . dia tegor aku . aku pon layan jea lah :) dah kenal kenal kan . dia selalu kata muka aku comel #padahaltakpon :/ btw , thanks sebab kata i comel :D terharu tau <3 hee . hari jumaat hari tu jumpa dia kat ts kot -,- kebetulan dia pon kua jugak time tu , dah alang alang tu jumpa lah sekali kan kan kan  :D dia HANDSOME tau . tak tipu , betol tak tipu :) jujur neh . ikhlas dari hati tau . hee :') bagi aku lah kan . dia neh baik tau :D rugi siapa yang tak kawan dengan dia . dia single :D belom berpunya lagi :) eh jap . korang mesti nak tgok muka dia kan . jap ea nak upload jap .

see . HANDSOME kan :') neh baru dalam gmba jea tau . kalau FTF lagi handsome tau :D
soryy reader dapat gamba dia dari tepi jea . dia kata kat aku tadi . gamba muka yg full 'dah delete laa , nnti laa i snap baru, kalau amek sparuh takd laa org cair, ' haha :D


No comments: