this blog belong to NORLYANABTZAMBERI
awak awak awak :D tadi kan kat sch waktu chemistry kita buat experiment . hee :D best tau tau . first time buat experiment guna acid . tajuk experiment kitorang hari neh 'ACID AND BASE' bab neh best tau :) kesian husna tangan dia kene acid oh . gatal gatal tangan dia . #nasib baik gatal tangan jea . tak gatal benda lain kan husna . haha  :D oke , back to the story . tadi aku kene pegang pipette sebab dorang nak letak acid kat dalam pipette tu . tahu tak tangan aku menggigil . haha . amek kau ! kene marah dengan kumpulan aku . buat keje menggigil . time tu kan aku rasa nak jea simbah acid tu kat muka korang oh . haha . #gurau . oke bila dah habis buat experiment naik lah kelas . nai naik jea tgok kelas aku dah kene pecah . sian kitornag oh . tapi tak apa lah . dah orang busuk hati ngn kitorang kan :)
tadi birthday fatin . kitorang makan mcd reramai kat dalam kelas bentang surat khabar bagai . haha :D syiokk oh ! lwpas tu balik sch main tepun . apa lagi baling tepung dekat sayang saya lah dia kan birthday girl FATIN NUR SHUHADA . btw , iloveyouu <3